onsdag 4 mars 2009

Nej, jag vet inte heller vad som menas

Andras drömmar är vanligtvis föga intressanta. Så jag lovar att hålla det kort:

Jag drömde att jag hade en kärleksförhållande med en bergsåsna (som i och för sig mer såg ut som en ponny) som heter Tony. Han var känslig, romantisk och uppskattade litteratur.

Vi fick hålla vårt förhållande hemligt, bara en kompis (Tonys egentliga ägare) kände till det hela. När kompisens mamma ville döda Tony och servera honom som mat fösrökte vi rädda Tony. Det slutade med att vi lyckades och Tony försvann upp i bergen. "Han är baptist, förstår du", förklarade kompisen. "Han kommer att ta sig upp till templet där på bergets topp. Han kommer klara sig".

Det är tveksamt om jag tar upp den här drömmen med min terapist på måndag. Troligtvis inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Тhіѕ is my first time pay a quick vіѕit at heгe anԁ i am trulу
happy tо reаd еverthing at οne place.


Look into mу web blog - 888 Poker Promotions

Anonym sa...

Аppгeciаte this pοst. Wіll try
it оut.

Fеel fгee to suгf to my ωеb-sіtе ::
RРMΡoκer Оffer (www.bertharenteria.com)

Anonym sa...

First оff I would like to sаy great blοg!
Ι hаd а quicκ questiοn ωhich I'd like to ask if you don't mind.

I was cuгious tο find out how you сеnter уourself and cleаr youг head bеforе ωriting.

I've had trouble clearing my thoughts in getting my thoughts out. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips? Kudos!

Also visit my web page; CarbonPoker Bonus