torsdag 12 februari 2009

Bilden har inget med inlägget att göra


Är fascinerad av mitt passerkort. Det står "Dagens Nyheter" och "PRESS" på det. Jag tar upp det ibland och fingrar lite på det. Det sitter i en liten klämma som jag ser till att hänga i jeansfickan. Känns bra.

Nu försöker jag bara undvika ekonomidamen så mycket jag kan. Fick reda på att hon betalar ut löner och sånt, så det är nog bäst att ligga lågt. För att inte tala om vad som händer på nästa födelsedagskalas hos kusinen. Han börjar å andra sidan bli riktigt stor nu så det kanske inte blir fler tårtkalas med familjen? Eller också bara familjen, inga vänner till familjen. Hur som helst jobbar jag nog i sommar och kan därför inte komma. Synd.




1 kommentar:

Anonym sa...

Ett boktips som ajg associerade till din bild.
http://www.amazon.com/Grandmas-Dead-Breaking-News-Animals/dp/0061673765