torsdag 17 maj 2007

Vem är SARAGE?

En bra grej med femstjärniga hotell är att det oftast finns en "house car" som kör en dit man vill. På Four Seasons har de en, vad jag trodde var en Bentley. Jag bad dem köra mig till närmaste busstation eftersom jag skulle vidare. I LA är det bara lowlife som tar bussen. Det är skitsorgligt. Insåg efter ett par turer att det var en Rolls Royce som droppade av mig vid busstationen varje dag. Verkligen Simple Life...
På Beverly Hilton är det en svart BMW så det känns mer ok. När jag kom tillbaka i den efter en tur i Century City så stod världens, alltså verkligen, längsta limo utanför. Såg ingen kliva på eller av med registreringsskyten är SARAGE. Är det nån som får några clues av det?
Jag tippar att en hel skolklass skulle kunnat sitta sidledes i den limon. En sån som man läser om har simbassäng och man fattar inte hur det går till för man kan inte se framför sig hur stor en sån limo skulle kunna vara. Så stor var den. Lätt.

Nu blir det pirater.

2 kommentarer:

Jonas sa...

SARAh michelle GEllar?

Caroline Hainer sa...

Nice one! Ska hålla utkik efter en ytterst liten kvinna runt hotellet. Har hon nån film på G? I så fall borde fallet vara löst.