fredag 6 mars 2009

Konversation på Facebook

Caroline
Du ska inte se schlagern på storbild, duuuuude?

Jonas
no way, josé
jag ska på födelsedagsmiddag hos min syster (skönt att ha en ursäkt)

Caroline
Äh, tönt

Jonas
Men du ska dit och sjunga karaoke?

Caroline
Men nästa lördag då? Då är det ju FINAL
Jag har bestämt mig för att totalt omfamna schlagershittet i år så svaret är ett rungande ja.

Jonas
då ska jag på konsert på Kungliga Dramaaaaatiska teatern

Caroline
Again: tönt!
Nästa gång vi ses blir det fan wedgie...

Jonas
Åh, din gamla mobbare. Där har du din romantitel: "A bully in nerd's clothing"

Caroline
Bra. Och precis som senaste 24 börjar med ett långt försvarstal för tortyr ska min roman börja med "Det finns faktiskt tillfällen då en wedgie är absolut nödvändig"

Jonas
Det är i höjd med "Äntligen stod prästen i predikstolen."

Inga kommentarer: