torsdag 13 december 2007

2008 blir upptäckternas år!


Jag blir alldeles exalterad över alla dessa nya upptäckter. Grabbkomedier är roliga och benvärmare värmer faktiskt benen! Vad nu, liksom?
Jo. Här är senaste nytt. Jag hade faktiskt ingen aning om att man dricker glögg med rött eller vitt vin! Vitvinsglögg? Who knew?
Men upptäckterna kring glögg stannar inte där. Jag har också upptäckt att glögg med alkohol faktiskt smakar bra. Jag har hittills alltid druckit saftvarianten och dissat vuxenglöggen. Men i förrgår hade jag inget val, det fanns bara alkoglögg. Och hör och häpna - jag gillade den!
Nu ska jag på glöggkväll hos Bon-Anders, Klas E och Sam. Hur ska det gå? Med tanke på min superlåga alkoholtröskel så kommer jag dricka mig berusad på Blossa. Vackert.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast det är åtminstone mer vuxet (och säkerligen mer ok) att råka bli full på alkoholspetsad glögg pga låg toleransfaktor, än att gå på tjugofemårsfest och medvetet dricka sig helt av banan... vi ses inne i dimman :)

Ett låttips på temat är Alcohol med The Barenaked Ladies.