lördag 21 juli 2007

Vem har staven nu, suckers?


Det här är det bästa jag producerat på hela sommaren. Hur täcker man Harry utan att "göra som alla andra"? Vilka vänder man sig till om man verkligen vill ha svar på frågor som "Hur smakar honungsöl"?
Man gör inte som DN och frågar litteraturexperter, då får man bara förutsägbara mongosvar. ("Det vore bra om Harry dog") Nej, man gör som jag och vänder sig till de riktiga experterna. De som verkligen vet vad de snackar om. Satan i gatan vad de satte dit mig. Mina Harrykunskaper kom på skam, to say the least.
Jag gillar särskilt den kvällstidningsklingande rubriken förresten. Men just den kan jag inte ta åt mig äran för. Men allt annat. Jag är en tidningsmakargeni. Amelia Adamo's got nuthin on me.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är undersökande journalistik, det! Mycket bra, mycket fräscht!

Man kanske kunde göra samma sak jämt? Fråga några ungar vad de tycker om saker och ting och på det viset få enkla lösningar på, typ, allt?