onsdag 18 juli 2007

The Original Spell!

Det här med att det cirkulerar en piratkopierad (scannad, actually) kopia av senaste Harry-boken på nätet, guys."Författaren JK Rowlings förlag vägrar vare sig bekräfta eller dementera att det verkligen är bokens manuskript som finns ute på nätet, uppger Financial Times." skriver TT Spektra.
Så här: om det inte är det riktiga manuset, vad är det ? I så fall har någon skrivit 800 sidor alternativ-Harry. Det är ju väldigt intressant. Det skulle jag vilja läsa...och sedan köra kvällstidningsscoopet KOPIAN BÄTTRE ÄN ORIGINALET.

3 kommentarer:

Peter Hainer sa...

Kina, for ovrigt, ligger 3-4 Potter bocker fore resten av varlden.

Har jag hort.

Caroline Hainer sa...

Dessa rykten....

Anonym sa...

Scannad och scannad, han hade fotograferat vartenda uppslag men förvånansvärt nog verkade inte en enda journalist ladda hem det och titta själv. Jag skulle vara på bröllop på landet när boken släpptes och blev jätteglad när jag hittade downloaden ... men förkrossad när jag insåg att jag inte skulle hinna läsa ut den! :P