lördag 20 oktober 2007

Avdelningen för konstiga sammanträffanden presenterar: Elvira Barsotti


Hej Elvira! Du såg nyligen På Smällen på bio. Då upptäckte du en konstig sak, var det inte så?
– Askonstig. En riktig Jag-mötte Lassie.

Vad var det som fick dig att sätta popcornet i halsen?
– När paret i filmen är inne i en babybutik så kollar de på en Baby-Björn med en bild av en perfekt familj på kartongen. De säger något i stil med "Kommer vi någonsin bli så lyckliga som den här familjen på Baby-Björnpaketet?", och killen på bilden, alltså han som ska föreställa pappan i den lyckliga familjen, känner jag! Jag kan ju inte påstå att han är en av mina bästa vänner, men ändå! Crazy stuff.

Har du talat med din bekant om hans exponering via På Smällen?
– Jag har inte sett den här killen på ca ett år, men nu när du säger det så ska jag nog skicka ett sms.

Inga kommentarer: