onsdag 13 augusti 2008

Semesterkänsla uppnådd till 65%

Jag tror jag är på gång nu, med semestern. Idag steg jag visserligen upp innan nio, men sedan slackade jag hela vägen fram till lunch. Sommarpoäng!
Jag provade att knalla runt lite barfota, och jag tog med världens största, konstiga Hemmets Journal-korsord (hittade i stugan!) till stranden.
Sill till middag.
Ja, som ni hör så jobbar jag hårt på semesterkänslan. Skulle säga att den är uppnådd till 65%. Får jag grilla en gång till kommer den öka med 10% direkt, och om man sedan lägger till ännu ett fästingsbett så börjar vi närma oss relaxation.

4 kommentarer:

MANNY-KEN sa...

Men man har inte med sig datorn på semestern. Regel nummer ett!

MANNY-KEN sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Urologen sa...

Men alltså, motsätter det inte sig självt att rapportera ifrån semestern? Det blir mer som en social undersökning än en semester liksom.

Jag tror inte du tar 100% förrän du lägger ner analyserandet.

Svenska Larm sa...

Semester ska vara 70% irritation och 30% meditation. Då är den heliga ekvationen uppfylld.