torsdag 12 juni 2008

Det ligger en wrestlare i din säng, mamma!

Jag såg en film.
Den heter The Game Plan.
Om man är stor, krallig, grabbig quarterback i USA har man en "game plan", och det är quarterbackens uppgift att se till att laget följer hans game plan. "Men ibland händer något ofurutsett och då måste man improvisera"

(Obs! Nyckelreplik!)

Nä.
Jag börjar om.

Jag såg en film.
Den heter The Game Plan.
Den handlar om en stor, krallig, grabbig quarterback (The Rock) som aldrig behövt tänka på annat än sig själv och "the game" innan han tvingas ta hand om en söt liten unge med tandglugg i en månad.

Hur tror ni det slutar?
Jag tänker då inte avslöja nåt.
Bara att filmn är signerad Disney. Se det som en ledtråd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Av bilden att döma trodde jag att det var Lourdes Ciccone Leon som gjort filmdebut.