tisdag 3 juni 2008

Fåfänga



Är för övrigt mycket nöjd med mina truliga, nya bildbylines (bildbyliner?) i City.
Den förra var hemsk. Jag såg ut som en bondmora av värsta sort.
Måste se till att skriva en krönika nu bara så att den där von Sydowska halvfigursbilden kan komma med. Lite töntigt att peka med fingret sådär men jag tror att jag bara följde fotografens order.
Han var för övrigt stenhård. "In med magen!" skrek han. Jag gillar hårda fotoinstruktioner.

PS. På förekommen anledning; Joel inflikar att jag liknar Jacko. Naturligtvis gör jag det. Klart fingergesterna är subtila hyllningar till honom. Michael är bäst, ingen protest.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Lika som bär:

Din nya bildbyline och omslaget till Michael Jacksons "Bad".

Caroline Hainer sa...

Suveränt!