torsdag 18 september 2008

Bon-bon indeed

Vem hade trott att det var så här kul att blogga om skönhet? Jag kan inte sluta, det poppar upp inläggsidéer i hjärnan i stort sett hela tiden, och jag dunkar upp (=ett Aftonbladetverb) dem i samma takt. Kan inte låta bli.
Här finns de.

Och nu är tidningen finare också. Total redesign. Och för att fira det hade Bon en jättefin tillställning med lyxiga, prunkande (ja, prunkande) fruktfat fyllda så att de nästan svämmade över. Bär och exotiska frukter. Och så chokladtryfflar på silverfat, det hela kändes trés Marie Antoinette.

Det finaste var dock att de hade fyllt hela taket med svarta heliumballonger. Jag tog en med mig när jag gick. Det syns inte på bilden men detta är alltså jag, i egenskap av beauty editor, som håller i en svart heliumballong och känner mig lite, lite, lite som Carrie Bradshaw. Trots att jag vanligtvis föredrar Charlotte.

Inga kommentarer: