torsdag 18 september 2008

Min första bloggstafett!

Shit, jag vet verkligen inte hur intressant det här är för NÅGON att läsa men får man en utmaning så tackar man ja har alltid varit mitt motto.
Alltid.
Alltid.

Men jag har fått en bloggstafett-utmaning (?) från Manny-ken. Here goes.

1. Vilken mat äter du ofta?
Glass. Det är väl mat?

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Dukar, dukar av, kavlar upp ärmarna och hjälper till med disken, samlar eventuella pantflaskor i en sopkasse och ser till att alla gästers glas är fulla.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Sitter? Jag ligger. I soffan som också kan kallas för "min arbetsplats".

4. Köper du ofta Triss?
Ett par gånger om året kanske. Min mormor tvingar mig, hon påstår att jag "har tur". Hundra spänn är högsta vinsten hittills.

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
LA är mitt andra hem (bokstavligen, jag åker dit ett par gånger om året)
I Tokyo bor min bror och där har jag alltid haft det fint.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Jag har ingen tv.

Sen ska man skriva vilka fyra bloggare man vill bolla vidare till. Kör väl på Daniel Åberg, Miss Madass, Svenska Larm... och brorsan. Mest för att höra mig för när han senast köpte en trisslott.



1 kommentar:

Peter Hainer sa...

Done, men,
* pinsam smiley *
jag kanner inte 4 svenska bloggare.

Kanner nog inte ens 4 bloggare.

Doh.