torsdag 26 april 2007

Påminnelse

Idag kl.22.00 på Ztv sänds Popfakta: Cosbytröjan förresten.

6 kommentarer:

Steelwheels sa...

Men herreminje... Och jag som inte längre har ZTV. Kan man se på det på nätet? Känt pepp för Cosbytröjeprogrammet sedan pressreleasen kom.

Du har f ö helt rätt i ditt antagande att mitt namn börjar på F.

Steelwheels sa...

Ehrm. Om jag hade bemödat mig att läsa pressmeddelandet litet mer noggrant hade jag sett att det framgår att programmet kommer kunna ses på ztv.se.

Caroline Hainer sa...

Programmet kommer att kunna ses på ztv.se (kolla efter vinjetten 100 lax, den finns i nuläget nere i högra hörnet)

Anonym sa...

Jag måste faktiskt säga att det där när Svd-tjejen, vad hon nu hette igen, höll upp en bränd cdr-skiva, var riktigt konstigt! Men annars var det kul!

Kristoffer Viita sa...

Hmm min icke-existerande TV får inte in ZTV och ztvs hemsida verkar inte ga lagt upp programmet Buu...

Caroline Hainer sa...

Ooooh...men det ska ligga på ztv.se inom kort! Och ja, det är lite "konstigt" här och där men håll ut till collaget efter pausen, då blir det fresh.