torsdag 13 november 2008

"Best gelato in the Bev"

Bara Beverly Hills for hela slanten idag. Jag flashar min fetring for allt och alla. Ibland har jag den pa ringfingret sa att folk ska tro att jag gift mig galet rikt. Ibland pa mittenfingret sa att jag ska framsta som konstnarlig bohem.

Jag hatar systemet med att trycka en dollarsedel i naven pa alla som kor fram var bil. Pa hotellet. Varje gang vi kommer tillbaka efter en shoppingtur och stiger ur fordonet med vara kassar star det en liten mexikan dar och haller upp dorren och honom maste vi ge stash. Sedan maste vi ge bilnycklarna till en annan man sa att han kan parkera var bil. Som om vi inte kan det sjalva. Och for det maste vi ge honom en slant nar han sedan kor fram den at oss nasta gang vi ska ut. Som om vi inte kunde hamtat bilen sjalva. Parkeringen ar tva meter fran hotellinganen.

Idag handlade vi pa white trash-paradiset Target. Jag alskar Target. Bara billiga, skona grejor. Linnea grat nastan nar hon insag att hon inte kunde kopa en en meter hog dansande flamingo, som dessutom kunde lysa och hade en tomteluva pa huvudet. Jag kopte en pyjamas med apor pa till morsan, och en tvalflaska i form av en enorm kotte. Nojd. Mycket nojd.

Pa sondag borjar jobbet. Da ska jag spendera en dag med My Name is Earl-folket. Ah, allt man maste gora for brodfodan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en idé:

1. Slå ut chaufförens tänder
2. Sno tandguldet
3. Sälj tandguldet
4. Shoppa för pengarna
5. Undvik att dubbelparkera

Mycket nöje!