lördag 15 november 2008

Chock value och kroppen slar tillbaka

Sunset. Trashig gata. Tog med Linnea in i HUSTLER-affaren for chock value men maste saga att jag blev lite latt generad sjalv. Jag ar ju en san blyg viol. Enligt vissa. Men det fanns nagot latt generande, i alla fall i min varld, med att fa en "new, improved golden Jack Rabbit with real pearls" demonstrerad for mig, med min hand som exempel, av en mycket feminin man med svartfargad trashrock-frisyr, lite som nan av Def Leppard-killarna. Han laspade givetvis ocksa och hade underbart slappa handleder. Han kallade oss "ladies" hela tiden. "Ladies, you know how the motion of the pearls always stop when you climax? Well, with this one they actually don't! They've done so much improvements with this one, it's unbelieveable..."
Vi fick visa leg for att fa komma in. Det fnittrade vi ocksa at. Halva affaren ar forresten ett cafe. Hustler Cafe. Min van Stacie upplyser mig om att det brukade vara ett hyfsat populart stalle att ta med sin dejt till. Dar ser man.

Kroppen sager ifran idag. Orkade ingenting. Bara ata frozen yoghurt och kopa porslin for tva tusen pa American Rag (som sakert kommer kosta extra att ta med hem eftersom kassen vager som tre laskbackar). Sa gick det med budgeten. Nu har jag i stort sett tjugo dollars kvar att leva pa i en vecka. Men det ar okej for pa sondag borjar jag jobba och da ar det gratismat som galler. Jag och tyskarna. De ar alltid sjukt pigga pa att ta for sig av buffen av nagon anledning. Jag kommer ha klader med stora fickor pa mig.

Nu galler drinkar pa Tiki Lounge. Spelade Beach Boys julskiva i bilen. Det ar over 25 grader ute men konstigt nog kickar julstamningen in.

Inga kommentarer: