tisdag 18 november 2008

Breaking News

1. Dennis Haysbert, varldens kanske mest noblaste person, brot ihop under intervjun och borjade grata! Fuck! Det var sa himla rorande och ingen visste vad vi skulle gora. Jag satt narmast honom sa jag tog hans hand! (!?) Han bad om ursakt for att han blev sa emotionell innan han lamnade rummet.

2. Rhys. Alltsa jag vet att det ar fel att ta upp detta i skenet av foregaende incident men alla har verkar avsky Rhys. De retar mig, och sager att jag "have a thing for bad guys". Jag vill sa verkligen inte vara en tjej som har "en thing for bad guys" men nu sprids ryktet som en lopeld. Jag ar svenskan som faller for bad guys.
Till och med Fox-folket sjalva sa "really?" och rynkade nasan nar jag sa att jag verkligen, verkligen gillade Rhys. Vad ar grejen? Snygg, spaced out kille i hipsterklader och vackra, bruna ogon - Vad ar det de inte ser?

"You seem to have a thing for the bad guys, Caroline" har varit dags fras. Jag sa att okej da, jag erkanner, I fancy him a bit, men hey... och alla tittade pa mig som om jag precis sagt att jag tycker George Bush ar en total hottie och I would do him anytime.
Att Rhys var "galen", "arrogant", "stenad" eller "cocky" verkar vara den allmana uppfattningen annars. Alla ar i det narmaste eniga. Vad har jag missat? Och, den kanske viktigare fragan, ar det mig eller dem det ar fel pa?

De andra tjejerna runt bordet blev kara i Dominic Purcell som jag tycker ar direkt ful (alla de dar musklerna, yuk. Jag papekade att han har en sjuklig ansiktston, anemisk fast solskadad. Ingen holl med mig)
Carlos Bernard var ocksa poppis bland damerna. Jag tror att jag ar direkt ansvarig for det dock eftersom jag inte kunde sluta prata om Tony innan han kom in. Tony this, Tony that. Romantiska Tony gor allt for Michelle! Den aldre engelska damen blev naturligtvis helt knasvag av Dennis, speciellt nar han borjade torka tararna. Men jag star fast vid mitt val. Stolt och envis som en asna star jag fast mot den negativa massan. Rhys och jag. Soulmates, man.

5 kommentarer:

Peter Hainer sa...

Vad var det som fick Dennis Haysbert att brista?

(bra att veta till nasta tortyr)

Thomas Bergsell sa...

Ska Dennis vara med i 24? Hans gubbe dog ju.

Ska han spela den onda tvillingen, som fostrats av al Qaida? Det var nog bara det som fattades i den senaste säsongen av 24.

Så. Besviken.

Hoppas stenhårt på kommande säsong!

Caroline Hainer sa...

Knasbollar. Han ar inte med i 24, han ar med i The Unit. Ej 24. Han kommer inte dyka upp. Ej dyka upp. Ingen tvilling. Ingen.

Daremot dyker Tony upp igen och det kan man ju tycka vad man vill om. Sjalv ar jag positiv.

Thomas Bergsell sa...

Jag gillar också Tony. Han fick mig att börja säga "yeah" på hans släppiga crazysexylatinovis fem ggr om dagen.

Nu för tiden använder jag bara ett Tony-yeah vid speciella tillfällen.

Söp inte Tony ned sig i andra eller tredje säsongen?

Kristoffer Viita sa...

Rhys är ju sjukt bad i Entourage. Det är nog därför.