måndag 12 februari 2007

Herojunkien


Fuck! Varför är Heroes så bra! Jag går och längtar och vakar över en viss sida som en hök för att se om det lagts till ytterligare ett avsnitt som jag kan titta på. Jag vet att det sänds i USA om bara några timmar. Jag blir nervös, rastlös, otålig. Måste se mer. Måste ha en Heroes-fix snart, jag blir vansinnig.
Det här är precis anledningen till varför jag väljer att avstå från att börja kolla sporadiska 24-avsnitt och istället väntar tills sexan kommer på DVD så jag kan stänga av alla telefoner, barrikadera mig och köra ett race. Jag längtar efter Jack Bauer till oanständighetens gräns. Så mycket vill jag ha honom i mitt hem. Men jag ska stå emot.
Heroes däremot kan jag inte stå emot. Ge mig en fix! NU!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yeah baby!

Nu är det dags för min fix!

(Tisdag kl 21:11)

Ahh Peter P, ska du aldrig lära dig.

Caroline Hainer sa...

Har just sett del 15. (tisdag kl. 22.11) Dessa politiker och deras enkla lösningar, va? Tacka vet jag snutar.

Anonym sa...

men var tog Peter vägen?

och den skäggiga engelsmannen?

Caroline Hainer sa...

Ja, satan i gatan. Nu misstänker jag att han är autraliensare och inte engelsman men det har väl föga med handlingen att göra. Peter, Peter, vad har du nu ställt till med... HUR SKA JAG KLARA MIG EN HEL VECKA TILL UTAN MIN HEROES-FIX!?!??!?!?!?