onsdag 14 februari 2007

Mitt förvärrade tillstånd


Switchbitch, min vän i etern! Tack för den här den här länken! Den beskriver, på ett ytterst pedagogiskt och levande sätt min livssituation just nu. Med ett undantag: jag skulle faktiskt vilja ha den där ALF-väckarklockan. Fan! Jag vann ju den där budgivningen på väckarklockan av märket Looping igår natt! Nån som vill ha en väckarklocka billigt? Fresh, från femtiotalet och enligt rykten fungerande? Jag säljer den för typ trettio spänn. A bargain.
Helvete. Nu måste jag bara se till att inte vinna ett par röda manchettknappar från Skultuna. Använder jag manchettknappar? Nej. Känner jag någon som använder manchettknappar? Nej. Behöver jag hjälp? Ja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alf-klockan är jag också sugen på, faktiskt.. liksom PacMan-lunchboxen.

Hade det funnits snoozefunktion på femtitalet så hade jag kanske köpt klockan av dig :)

Caroline Hainer sa...

På femtiotalet gick man tydligen upp när klockan ringde. Kanske kan jag locka med ett par manchettknappar från Skultuna istället? I stort sett felfria, enligt rykten.